دنیای فناوری و آموزش

اسپانسرینگ برای معرفی کسب و کارتان

اسپانسرینگ و اسپانسر شدن از بهترین راه‌های تبلیغات در دنیای نوین است که جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. اسپانسرینگ به این معنی است که یک رسانه شخصی مانند یک وبلاگ یا رسانه بزرگ همچون شبکه‌های تلویزیونی با شرایط خاصی اقدام به معرفی کسب و کارها می‌کند.

اسپانسرینگ برای معرفی کسب و کارتان در وب‌سایت جیتسو

روش اسپانسری برای معرفی کسب و کارها یک روش برد برد برای کاربر، رسانه و خود کسب و کار است؛ رسانه دارای مخاطبان هدف است و با معرفی به کاربران در جهت رفع نیازهایشان کمک می‌کند؛ کسب و کار به دنبال یافتن مخاطبان بازار هدف و فروش بیشتر است و در نهایت اینکه رسانه هم به دنبال تامین هزینه‌ها است.

مخاطبان جیتسو چه کسانی هستند؟

وب‌سایت جیتسو معمولا پیرامون موضوعاتی آموزشی در حوزه کامپیوتر و موبایل، شبکه‌های اجتماعی، سیستم عامل‌ها، نرم‌افزارها، سخت‌افزارها، محتوا و بازاریابی محتوایی، سئو، وردپرس و سایت سازها، و هر نوع محتوایی در زمینه تکنولوژی که احساس کند نیاز کاربران زیادی را رفع خواهد کرد می‌نویسد. مخاطبان ما شامل گروه‌های زیر هستند:

  • کاربران عمومی که در حال جستجو و کسب اطلاعات در خصوص رفع مشکلاتشان، ماجراجویی و اطلاعات کاربردی روزانه هستند.
  • گیک‌های حوزه آی‌تی و مدیران سایت‌ها، برنامه‌نویسان، فعالان حوزه وردپرس و وبلاگ‌نویس‌ها؛
  • افراد حرفه‌ای و مبتدی که در زمینه بازاریابی محتوا فعالیت دارند؛
  • بازاریاب‌ها و کارشناسان فروش؛
  • و …

شرایط عمومی برای معرفی

در طول این چند سال فعالیت همواره تلاش کردیم بهترین باشیم و بدون کم و کاست چیزی که نیاز واقعی کاربران را برطرف می‌کند معرفی کنیم. بنابراین امکان معرفی سایت و کسب و کارهای زیر فراهم نیست:

  • سایت‌هایی که قوانین کپی‌رایت را رعایت نکرده باشند (مانند سایت‌های فروشگاه قالب و افزونه وردپرس)؛
  • سایت‌هایی که ابزار یا خدماتی ارائه کنند که حریم خصوصی افراد در خطر باشد؛
  • سایت‌هایی که سرویس مناسب در اختیار کاربران قرار نداده و رضایت مشتری خوبی نداشته باشند؛

حالت‌های معرفی کسب و کار شما

دو حالت برای معرفی کسب و کار شما وجود دارد که عبارتند از:

معرفی به‌صورت رپورتاژآگهی

رپورتاژ به مطلب تبلیغاتی گفته می‌شود که جهت معرفی خدمات، محصولات کسب و کار‌ها و … نوشته می‌شود و در سایت‌های پربازدید منتشر می‌شود. در این حالت محتوایی که تهیه کردید در سایت منتشر شده و در گروه مطالب رپورتاژآگهی نمایش داده می‌شود. علاوه‌براین امکان قرار دادن آن در دسته‌بندی مرتبط نیز فراهم است. با سفارش این پلن، آگهی شما برای همیشه در سایت باقی خواهد ماند.

  • امکان درج ۳ لینک
  • طول محتوا تا ۳.۰۰۰ کلمه
  • امکان درج تصویر تا ۸ عدد
  • رپورتاژ آگهی پس از انتشار برای همیشه در سایت باقی خواهد ماند.
  • تصاویر و فایل‌های چندرسانه‌ای استفاده شده در محتوای آگهی باید از کیفیت مطلوب و حجم پایین برخوردار باشند.

رپورتاژ خبری (رپورتاژ آگهی)، یک سرمایه‌گذاری عالی است؛ راهی برای تبلیغ کسب و کار + جذب بک لینک های قدرتمند و موثر در رتبه گوگل (سئو سایت). جیتسو در انتشار رپورتاژ شما با قیمت بهتر و تاثیرگذاری بیشتر همراهتان است.

معرفی به‌صورت اسپانسری

در این حالت تعرفه تبلیغات بر اساس تعداد بازدید از نوشته می‌باشد. مراحل نیز به اینصورت است که ابتدا یک محتوا که جنبه آموزشی داشته و با خدمات و محصولات سایت شما مرتبط است تهیه می‌شود. در پایان این محتوا نیز در قالب ۵۰۰ کلمه به معرفی سایت شما به عنوان ارائه دهنده این خدمات پرداخته می‌شود.

  • امکان درج ۱ لینک
  • ارائه آمار بازدید نوشته با ابزار Google Analytics
  • ارائه بازدید هدیه در پلن‌های بالاتر

در این حالت از تبلیغات، پس از اینکه پلن تعداد بازدید نوشته پایان یافت، بخش معرفی از داخل نوشته حذف خواهد شد.

راهنمای رپورتاژ خبری: تبلیغات + سئو

رپورتاژ نه تنها یک روش تبلیغاتی خوب است، بلکه می‌تواند در رتبه گوگل سایت شما هم تاثیر قابل توجهی بگذارد. در این کتاب، که توسط تیم نوین تهیه شده است و حاصل تجربیات چند ساله آن‌ها است، هر آنچه باید در مورد رپورتاژ خبری بدانید را به شما می‌گویند.

چه چیزهایی در این کتاب یاد میگیرم؟

  • رپورتاژ خبری چیست؟
  • رپورتاژ خبری چه مزایایی دارد؟
  • تاثیر رپورتاژ در سئو سایت شما چیست؟
  • چگونه باید یک رسانه مناسب انتخاب کنید؟
  • چگونه می‌توانید یک متن جذاب بنویسید؟
  • لینک‌سازی در رپورتاژ چگونه باید انجام شود؟
کتاب رایگان راهنمای جامع رپورتاژ خبری
راهنمای رپورتاژ خبری: تبلیغات + سئو

ارسال درخواست اسپانسری

جهت ارسال درخواست فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید. در صورتی که سایت مورد تایید باشد با شما تماس گرفته خواهد شد.

اسکرول به بالا