دنیای فناوری و آموزش

مدیریت تیکت‌ها

ارسال تیکت جدید

پیگیری تیکت
حتما پیش از ارسال تیکت، سوالات رایج را مطالعه کرده و برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوطه ارسال شود. از ثبت تیکت‌های متعدد خودداری کرده و برای دریافت پاسخ در سریعترین زمان، کلیه مشکل‌ها و سوال‌های خود را صرفاً در یک تیکت ارسال کنید.  
  • فرهنگ کاری جیتسو!

    جیتسو یک فرهنگ است. فرهنگی که در سال‌های اخیر با توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ایجاد وابستگی به سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، با ظهور به موقع توانست جایگاه ویژه‌ای را در بین کاربران رایانه و تلفن همراه ایجاد نماید. فرهنگ آموزش و رفع مشکلات کامپیوتری توانسته، سطح علمی کاربران این مجموعه را ارتقاء دهد. رسالت جیتسو را می‌توان در دورکاری، صرفه جویی، آموزش حین کار، سرعت و دقت در عملکرد خلاصه کرد.

  • نرم‌افزار AnyDesk چیست و چه کاربردی دارد؟

    AnyDesk انی دسک نرم‌افزار کاربردی که به شما امکان کنترل کامپیوتر دیگر از راه دور را می‌دهد. نرم‌افزار AnyDesk به کاربران کمک می‌کند تا جهت ارائه خدمات پشتیبانی به دوستان، آشنایان و مشتریان خود از راه دور و از طریق اینترنت به کامپیوتر آن‌ها متصل شده و مشکلات نرم‌افزاری آن‌ها را رفع کنید. نرم‌افزار AnyDesk بسیار کم حجم و قابل حمل (Portable) نیز می‌باشد و برای برقراری ارتباط با سیستم مورد نظر به هیچ نوع تنظیم و پیکربندی خاصی نیاز ندارد.

  • آیا نرم‌افزار AnyDesk خطر دارد؟

    خیر! با اجرای نرم‌افزار، شخصی که به سیستم شما متصل می‌شود تنها کنترل ماوس در سیستم شما را در دست دارد (با نظارت مستقیم شما) و به فایل‌های شما دسترسی ندارد.

00 : 00 : 00
    حداکثر اندازه: 8 مگابایت
    فرمت‌های مجاز: jpg, jpeg, png, pdf, doc, docx.xls.xlsx, txt
    اسکرول به بالا